Možnosti mazání pošty
V sekci NASTAVENÍ v kategorii VLASTNOSTI vyberte ze seznamu NASTAVENÍ SERVERU.
Změna hesla e-mailové schránky
Chcete si změnit heslo ke své schránce?
Heslo si lze změnit dvěma způsoby:
Heslo lze k jakékoliv schránce měnit přímo v administraci zákaznického účtu – https://admin.endora.cz/
Zpracování spamu – nastavení
Po založení schránky jsou zprávy označené jako SPAM ukládány do složky Junk. V administraci máte možnost si změnit cíl, tedy do jaké složky budou tyto zprávy chodit.
Změnu nastavení najdete v administraci, v sekci Email –
Zřízení e-mailového aliasu
E-mailový alias je další název pro jednu e‑mailovou schránku. Příchozí e‑maily tak fyzicky končí v e‑mailové schránce, na kterou je tento alias navázaný.
E-mailový alias si nastavíte po přihlášení do administrace MyEndora
Zřízení e‑mailového koše
E-mailový koš slouží k zachytávání emailů, které jsou zaslány na neexistující adresy vaší domény (tedy například i na xyzavc@vasedomena.cz). To může být užitečné v případě, kdy se uživatel splete a udělá překlep ve vaší emailové adrese – email vám následně pře
Přesměrování e‑mailů
Ve Endora Adminu si můžete nastavit přesměrování jednotlivých e‑mailových schránek na jiné, celý proces vám zabere jen chvilku a změny se projeví do 20 minut.
Můžete si přidat přesměrování a ručně doplnit e‑mailovou adresu, které se to týká
Velikost schránky
Velikost schránky můžete omezit, pokud nechcete, aby se zbytečně zaplňovala nad určitou hodnotu. Pokud následně dojde k jejímu zaplnění na tento nastavený limit, bude nutné schránku promazat, aby bylo opět možné přijímat zprávy.
Jak zjistíte aktuáln
Odpověď v nepřítomnosti
Odpověď v nepřítomnosti nastavená přes Webmail
1. Použijte volbu Mimo-kancelář, kterou najdete v menu v Nastavení po přihlášení do vaší schránky.
2.
Přehled e‑mailového prostoru
Ve svém zákaznickém účtu MyEndora si můžete zcela jednoduše dohledat využití v e‑mailového prostoru pro jednotlivé domény i konkrétní e‑mailové schránky.
Pro přehled prostoru obsazeného jednotlivými schránkami klikněte