Externí účty
Přes Externí účet v MyEndora Adminu můžete přidat různá práva uživatelům, kteří mají také svůj účet u Endora. Sekce Externí účty je dostupná pouze pro platící zákazníky.
Přidání externího účtu
1. Klikněte v administraci na Externí účty a vyberte druhou záložku Externí autorizace.

2. Po kliknutí na tlačítko Nová autorizace přidejte Externí přihlašovací účet, jedná se o Přihlašovací jméno do MyEndora Adminu uživatele, kterého chcete přidat. To každý uživatel najde v pravém horním rohu po přihlášení do MyEndora Adminu.
3. Po vytvoření externího přihlašovacího účtu se vám zobrazí nový účet v záložce Externí autorizace, kde si můžete jednotlivá práva ke svému účtu pro danou doménu individuálně upravit.

Úprava práv k dané doméně
Po přidání externího účtu je zapotřebí nastavit pro jakou doménu se práva přidávají. Určit si můžete i rozsah přidělených práv.
1. Vyberte si doménu, pro kterou udělujete práva externímu účtu.
2. Nastavte si oprávnění, která chcete s externím účtem sdílet.

3. To, že byl účet přidán si také můžete překontrolovat v pravém horním rohu.