Podpora pro zákazníky Endora.cz článek
Jste začátečník v používání webhostingových služeb nebo vám jen nejde něco nastavit, či jste profesionální uživatel a chcete mít přehled o novinkách?
Tak právě pro Vás je naše zákaznická podpora. Dokážeme Vám poradit na několika místech, kde Vás zároveň i informuje o upgradu služeb, případných plánovaných výpadcích nebo novinkách.
Formy podpory
- fórum podpory - hlavní kanál podpory
- nápověda - hlavní kanál podpory
- kontaktní formulář - hlavní kanál podpory
- e-mail - hlavní kanál podpory
- novinky - hlavní kanál podpory
- google+
- on-line chat - hlavní kanál podpory
- telefon
- newstletter
On-line chat
Pro všechny zákazníky kteří mají aktivovaný program Plus nebo Mega máme podporu na online chatu, který naleznete na našich stránkách vpravo dole. Podpora je dostupná v pracovní dobu v případě, že administrátoři nemají jinou urgentní práci.
Fórum podpory
Fórum podpory bylo zřízeno se založením služeb Endora.cz. Tato forma podpory slouží pro zákazníky, kteří mají domény ve verzích Lite a Free.
Vytváříme pro vás rozsáhlou nápovědu k poskytovaným službám a Vašim častým dotazů. V nápovědě naleznete i videonávody.
Věříme, že nápověda dokáže vyřešit 90% všech problémů na Endoře. Proto si ji prosím pečlivě prostudujte. Hlavně je dostupná v každou denní dobu.
Můžete nás kontaktovat na emailu nebo přes kontaktní formulář.
Každá zpráva bude přijata pomocí ticket systému, který slouží k tomu, abychom na žádný Váš požadavek nezapoměli. TIP: v administraci služeb máte taky možnost vyplnit kontaktní formulář.
Novinky píšeme na webových stránkách.
Sledujte naše novinky a odebírejte je pomocí RSS.
Facebooku,
Spravuje fanouškovskou stránku na sociální síti Facebook. Připojte se ke skupině lidí a získáte přehled o všech našich novinkách. Na všech sociálních sitích se snažíme odpovídat co nejrychleji ale nejedná se o primární kanál podpory.
ale i na google+, twittru a instagramu.
Pro zákazníky s placeným programem Mega máme i telefonickou podporu a brzy přibude u tel. číslo pro volající ze Slovenska.
Telefonická podpora je dostupná v pracovní dny od 8:00 do 16:30. Pro využití podpory je potřeba mít aktivní program mega a znát svůj PIN k účtu.
Navíc se můžete přihlásit k odběru našeho newsletteru, kde Vás také pravidelně informujeme.
Přihlášení naleznete v administraci v sekci nastavení.
Článek ještě nikdo nehodnotil, buďte první!
Přidejte váš komentář a hodnoceníVáš komentář a hodnocení
Váš komentář se po zpracování může objevit v seznamu komentářů, případně i s reakcí od nás. Za zaslaný komentář i hodnocení předem děkujeme.